༼༑张三ོ的歌྅༽༊༃

爱使人受伤

梓_物语:

Loving can hurt
爱会让人伤心
Loving can hurt sometimes
爱有时痛入人心
But it’s the only thing that I know
却是我了解的唯一一件事
When it gets hard
当爱深陷困境
You know it can get hard sometimes
或许这一切终会步入艰辛
It is the only thing that makes us feel alive
但这依旧是我们仅有的生命之源
We keep this love in a photograph
我们把爱保存在照片里
We made these memories for ourselves
存念仅属于我们的回忆
Where our eyes are never closing
不舍收起目光含情脉脉
Our hearts were never broken
未曾体会心碎之痛滴落
And time‘s forever frozen still
那一刻在时光中驻留,画面定格
So you can keep me
就这样将我长存
Inside the pocket of your ripped jeans
把我放进你的破洞牛仔裤的裤袋
Holding me close until our eyes meet
紧紧相拥直至视线交汇的那一瞬
You won't ever be alone
不,你不会感到任何一刻孤独的留存
Wait for me to come home
亲爱的,安然等我回家
Loving can heal
情为良药
Loving can mend your soul
治愈灵魂之伤
And it’s the only thing that I know
爱是我所知的一切
I swear it will get easier Remember that with every piece of ya (you)
若我仅需缅怀与你的点滴,我想我也能更安然地面对
And it’s the only thing we take with us when we die
当我们最终化为尘土,这些点滴会是我们最好的陪伴

评论

热度(71)